Portret la zi al cumpărătorului pe piaţa imobiliară

Date:

Cumpărătorul de azi de pe piaţa imobiliară este foarte informat, ceea ce-l face exigent la detalii şi speriat să nu-i scape momentul celui mai potrivit preţ – caracterizarea, sugerată de Roxana Repanovici (Premier Estate), s-a regăsit în esenţa portretului făcut de specialiştii domeniului cu ocazia Târgului Imobiliarium, concept materializat de compania Universum Events la Băneasa Shopping City. Tema actualei ediții, a doua, tocmai aceasta a fost: „Cum arată profilul cumpărătorului de real-estate în 2017”.

„Bine informat, căutător pe internet, experimentat, ceea ce-l face exigent în privinţa raportului calitate-preţ” – Rafaela Nebreda (Imoteca.Ro). „Pune tot mai mult şi alte întrebări decât legate de preţ, adică despre siguranţa construcţiei, performanţa energetică, surse regenerabile de energie, certificare. Trendul este către consum aproape zero de energie, certificatul de performanţă energetică fiind necesar să fie real, nu o simplă hârtie” – dr. Monica Ardeleanu (Romania Green Building Council). „Cumpărătorul de azi e mai educat, mai bun cunoscător al pieţei, interesat să nu-şi piardă timpul pe drumul spre şi dinspre casă, ceea ce duce la dezvoltarea unor veritabile hub-uri care urmează traseele metroului” – Dan Tudor (The Concept). „Familii tinere, cu studii superioare, cumpără casa pentru a locui în ea, în oraşe mari” – Vlad Huţuleac (BCR). „Dintr-un studiu pe care l-am făcut noi, la Storia, în proporţie de 75 % caută apartamente, 40 % sunt căsătoriţi” – Flavius Pop (Storia.ro).

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

PPC construiește o nouă centrală fotovoltaică în Stara Zagora, în centrul Bulgariei

PPC Group se dezvoltă pe piața bulgară a Surselor...

EY a asistat Solida Capital în achiziționarea clădirii de birouri Victoria Center

Echipele de Strategie și Tranzacții și de Consultanță Fiscală...

Noua paradigmă fiscală: Când promisiunile devin obligații de plată

| de Laurențiu Stan, consultant financiar, Kapital Minds

Parteneriat Humana România – UNArte pentru inițierea tinerilor designeri în moda sustenabilă

Compania Humana People to People România și Universitatea Națională...