Primul show care oferă răspunsuri la întrebările clienților Kaufland

Date:

Compania Kaufland România anunță lansarea primului show digital în care un retailer răspunde într-un mod creativ celor mai frecvente nelămuriri ale clienților. Intitulat „Nedumeriri și Lămuriri”,  este recomandat astfel de inițiatori: „Difuzat pe canalul oficial de YouTube al companiei, show-ul aduce clarificări despre cum sunt stabilite reducerile de preț, cum funcționează ofertele, cum sunt organizate produsele în magazine și multe alte nedumeriri ale clienților despre brand. Aceste întrebări sunt transformate în povești savuroase și pline de umor, printr-un concept original de tip mockumentary, inspirat de tradiționalele scrisori către redacție.

Personajul principal al seriei este Doamna Răspuns, interpretată de actrița Corina Moise, care transformă fiecare întrebare într-o poveste captivantă. Printr-o serie de monologuri spumoase, ea explică într-un mod accesibil informațiile esențiale despre brand, aducându-le mai aproape de public. Ajutor de Răspuns, interpretat de Mihai Munteniță, completează fiecare episod cu umor, intervenind la momentul potrivit cu replici care te fac să zâmbești.

Show-ul va include patru episoade, fiecare cu o durată de circa trei minute. Primul episod explică modul în care funcționează reducerile și clarifică diferența dintre produsele cu preț redus din catalog și cele din magazin, care au eticheta aferentă sistemului de vânzare accelerate.

Pe canalul oficial de YouTube al Kaufland România poate fi deja vizionat primul episod al proiectului, iar următoarele trei episoade vor fi lansate până la 20 martie 2025.”

Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România și Republica Moldova: „Prin acest show vrem să le oferim clienților o perspectivă mai clară asupra a ceea ce se întâmplă dincolo de rafturi. Nu ne limităm doar la produse proaspete și prețuri avantajoase, ci ne dorim să aducem și mai multă transparență. Vrem să fim aproape de ei într-un mod autentic, cu umor și deschidere, și să le oferim răspunsuri la întrebările lor. Totodată, acest proiect consolidează poziția Kaufland ca partener de încredere la cumpărături și pune în valoare și latura noastră ludică. Pentru că, dincolo de oferte și promoții, cu toții avem nevoie și de puțin umor.”

Kaufland România subliniază că „Nedumeriri și Lămuriri continuă direcția inovatoare a Kaufland în mediul digital, alăturându-se altor proiecte de succes precum „Zodiac la bani mărunți”, unde astrologia s-a împletit cu educația financiară, „Dragostea trece și prin portofel” – primul reality-dating despre obiceiurile de consum ale cuplurilor, și „Pe limba românilor” – seria care a explicat termenii comerciali într-un mod accesibil și amuzant. Multe dintre aceste inițiative au fost premiate la competiții de profil, la nivel local și internațional, sau au fost incluse în topuri relevante pentru industrie. Astfel, în ediția din 2023 a Top Social Brands, o analiză exhaustivă a peisajului social media din România, Kaufland a ocupat poziția a doua. Acest clasament evidențieză noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de branduri și cele mai eficiente campanii din mediul online românesc”.

Kaufland reamintește că „ numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 188 de magazine în România. În 2024, Kaufland România a primit pentru a șasea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro 

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro  sau la numărul de telefon 021.9132”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...