Primul târg de vacanțe online și on-site din 2025

Date:

Touroperatorul J’Info Tours anunță organizarea primului târg de vacanțe din 2025, între 20 februarie și 1 martie, înscris din seria evenimentelor pe care le organizează periodic. Prin astfel de manifestări, touroperatorul „oferă drept beneficiu la rezervările early-booking reduceri de preț și plata în mai multe rate. La târguri sunt ofertate produse turistice ce includ experiențe tip safari, cunoașterea culturii, istoriei și a vieții autentice din locuri mai puțin accesate de români”.

Inițiatorii subliniază că ediția actuală „are loc pe JinfoTours.ro și vine cu discounturi de până la 20% la circuite internaționale și între 10% și 12% reducere de preț la croaziere. Târgul are două componente, online și on-site. Astfel, iubitorii de vacanțe vor putea cumpăra pachete cu reduceri, atât de pe site-ul agenției, cât și din sucursalele J’Info Tours:  București, Constanța și Brașov”. 

Carmen Pavel, fondator J’Info Tours: „Trendurile ultimilor ani în turism sunt evidente. Observăm o crește cu circa 30% pentru vacanțele active de tip circuit sau croaziere, ce propun experiențe inedite în destinații mai puțin accesate până acum doi-trei ani. Se cer tot mai mult vacanțele în Africa, America de Sud și Australia. 

De aceea, la târgul de turism organizat în agențiile noastre propunem o serie de trasee turistice în Namibia, Botswana, Zimbabwe, Etiopia și Madagascar, Rwanda, Uganda, Kenya și Tanzania continentală. Noi parteneriate au fost stabilite de noi cu specialiștii în turism și comunitățile locale din Africa, care vor aduce o serie de beneficii turiștilor noștri, de la cazări și transport, la activități inedite care se desfășoară în parcurile de tip rezervații naturale unde găsim ecosisteme unice și o varietate bogată de animale sălbatice și păsări. În plus, în ultimii doi ani am propus cu succes călătorilor J’Info circuite inedite în țările andine și din regiunea Amazonului: Brazilia, Peru, Columbia, Ecuador, Bolivia, Chile și Insula Paștelui, Columbia, Ecuador.”

Cereri în creștere pentru croazierele în Mediterana, fiordurile norvegiene și Caraibe 

J’Info Tours precizează că târgul de vacanțe care debutează la 20 februarie „propune amatorilor de vacanțe inedite și sute de croaziere cu facilități premium la prețuri cu reduceri cuprinse între 10% (la cele cu durata până în 7 nopți) și 12% (la croazierele cu durata de peste 7 nopți)”. 

Carmen Pavel: „Am stabilit relații comerciale foarte bune cu renumiți operatori de linii de croazieră, pentru a oferi românilor pasionați de plajă și mare vacanțe spectaculoase, ce leagă mai multe țări și ale căror itinerare se desfășoară în Mediterana, Fiordurile Norvegiei, Caraibe, oceanele Atlantic, Pacific, Indian sau Marea Chinei. Croazierele cu vase ce au dotări și facilități de top pornesc de la prețuri foarte avantajoase, chiar de 200 sau 300 euro per persoană și oferă experiențe inedite, atât pentru familii cu copii și grupuri de prieteni, cât și pentru persoanele care călătoresc singure.”

Din informațiile oferite în avanpremiera târgului, reținem: 

Croazieră vedetă în Insulele Svalbard

Turiștii amatori de călătorii îndrăznețe au ocazia să rezerve la Târgul de Vacanțe la J’Info Acasă croaziere unice în Alaska și în nordul îndepărtat al Europei, în Insulele Svalbard, un teritoriu aflat între Norvegia și Polul Nord. Svalbard este una dintre cele mai nordice zone locuite din lume, cunoscută pentru ghețari și tundra înghețată care adăpostește urși polari, reni și vulpi arctice. Aurora boreală este vizibilă în timpul iernii, iar vara aduce „soarele de la miezul nopții”, lumina solară fiind de 24h/24.

Beneficiile vacanțelor de tip croazieră:  

  • Vizitarea mai multor țări într-o singură croazieră; 
  • Lipsa stresului de a împacheta și despacheta bagaje de mai multe ori.
  • Vase noi și moderne cu facilități premium și diverse: piscine, spa, săli de sport, restaurante tradiționale și internaționale, baruri, cluburi, magazine, zone VIP ce oferă experiențe culinare gourmet, de cumpărături și divertisment de top;
  • Oportunități de relaxare și divertisment pentru toate vârstele: show-uri de dans, muzică, teatru, casino;
  • Cluburi și activități pentru copii;
  • Oportunitatea de a socializa într-un mediu plăcut și de a lega noi prietenii;
  • etc.

J’Info Tours reamintește că „a fost creată în 1990 de Carmen și Aurel Pavel, agenția dezvoltându-se ca un adevărat deschizător de drumuri, atât în turismul de outgoing și incoming, cât mai ales în cel de corporate. Extinderea serviciilor J’Info Tours pe segmentul companii începe în anul 2000, când agenția devine partener al britanicilor de la HRG, liderul mondial în Travel Management și începe să ofere soluții complete de călătorie pentru companii naționale și multinaționale. La finalul lui 2019, J’Info Tours încheie un parteneriat cu Reed & Mackay, companie britanică specializată în corporate travel management.

Cifra de afaceri în 2024 a fost în crestere cu 60% față de 2022 și 26% față de 2023. 

Numărul turiștilor români care preferă destinații din Africa, America de Sud și Australia, în crestere cu 30% în 2024 față de 2022.

Programul lansat în 2023 Călătorește cu seniori! a crescut cu 45% numărul familiilor lărgite care au călătorit împreună, seniorii apreciind initiațiva J’Info Tours.

Programele de pregătire personal derulate împreună cu J’Info Travel au adus pe piața muncii din România un număr de 1435 de specialiști ( ghizi, agenti de turism, manageri de agentie) în 2022-2024, numărul solicitărilor fiind în continuă creștere.

2025 este aniversar pentru J’Info Tours, care împlinește 35 de ani, valoarea companiei a cărei activitate s-a desfășurat fără întrerupere în toți acești ani, bazată pe experiența relevantă a fondatorilor și personalului, fiind de necontestat.

J’Info Tours oferă:

– Pachete complete de călătorie pentru persoane fizice,

– Consultanță specializata in chartere, vacante exotice, city break-uri

– Divizie specializata corporate și corporate travel management în parteneriat cu Reed & Mackay

– Asistență turistică permanentă cu call-center dedicat 24/7

– Oferte speciale pentru: zboruri, cazări, transferuri, rent-a-car , bilete muzee, obiective turistice

Structura agenției:

– Cinci departamente: Corporate/Business Travel Department, Ticketing & Rezervări de zbor, Incoming, Outgoing, Transporturi

– Trei sucursale:

• București (Str. Jules Michelet nr.1)

• Brașov (Piața Sfatului nr. 12-14)

• Constanța (Str. Răscoalei 1907  nr. 15)

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...