Relansarea încrederii în bănci

Date:

A fost lansată campania de informare şi conştientizare #DreptulLaBanking a comunităţii bancare din România în ansamblu, sublinierea celor care i-au prezentat primele elemente (foto) fiind aceea de a nu fi receptaţi neapărat prin apartenenţa la instituţiile pe care le reprezintă. Campania vizează în esenţă recâştigarea încrederii publicului larg în bănci. E nevoie de aşa ceva, a spus   Sergiu Oprescu, pentru că România are, la nivelul anului 2019, „un grad de intermediere de doar 27%, mult sub media Uniunii Europene (83%) şi sub nivelul unor ţări cu economie emergentă, cum sunt Polonia şi Cehia, cu 52%, sub nivelul Bulgariei, de 51%. Campania deschide un dialog despre banking şi despre cum putem să creştem bunăstarea economică. Factorii esenţiali în acest demers, din punctul nostru de vedere, sunt doi: încrederea şi educaţia”.

În România există la ora actuală peste 15 milioane de deponenți. La nivelul companiilor, sunt 100.650 beneficiare de finanțări de la bănci.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Cazurile tot mai frecvente de incidente cibernetice prin metode de inginerie socială impun companiilor măsuri complementare de protecție 

Leader Team Broker: „Asigurarea Cyber oferă despăgubiri pentru compensarea...

Storia: Analiza pieței imobiliare din România în martie 2025, conform datelor ANCPI și INS

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) a...

Rețele Electrice România lansează o licitație de până la 180 milioane lei pentru lucrări de racordare

Rețele Electrice România a lansat pe platforma electronică...

Magazinele Lidl din România, închise în primele două zile de Paște

Lidl România anunță că magazinele proprii vor fi închise...