Profesioniști din retail, FMCG și e-commerce sunt așteptați vineri, 4 aprilie 2025, la o nouă ediție a evenimentului „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”. Organizat de BusinessMark la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, evenimentul va aduce pe scenă 19 lideri din domeniu, ce vor discuta despre cum se transformă aceste sectoare sub influența tehnologiilor emergente, a noilor comportamente de consum și a presiunilor pentru sustenabilitate, cu focus pe direcțiile strategice pe care business-urile le vor adopta în perioada următoare și strategiile de adaptare la noile realități economice.
Cu o inflație record, costuri ridicate și modificări legislative, cum se poziționează zona de retail și FMCG în fața consumatorilor? Cum reflectă prețurile de la raft această situație și care va fi evoluția în 2025? Cum se reflectă acestea la nivelul comportamentului consumatorului?
De la integrarea tehnologiilor autonome în operațiuni, până la dezvoltarea ecosistemelor retail complete și adoptarea strategiilor de unified commerce, care sunt strategiile câștigătoare într-un mediu economic complex și cum redefinesc AI-ul și automatizarea experiența de cumpărare? Cum va evolua sectorul de retail în 2025 și care sunt perspectivele pieței? Care sunt proiectele și investițiile la nivelul parcurilor de parcuri de retail și mall-urilor?
Sunt câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul sesiunilor de prezentări și panelurilor, la care au confirmat prezența:
- Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations, Perla Harghitei & Apemin Tușnad
- Tiberiu Dănețiu, Board Member, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan
- Mihai Pătrașcu, CEO, evoMAG.ro
- Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Property Group | Romania
- Teodor Gurgui, Mobile, Loyalty & UX Development Manager, Carrefour România
- Cristian Pelivan, Director Executiv, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO)
- Dana Dobrescu, Manager Corporate and Government Affairs România, Mondelēz International
- Ioan-Bogdan Dorobanț, B2B Director, Decathlon România
- Michael Kaiser, Chief Commercial Officer, Sezamo
- Laura Ciocoiu, Country Manager, Roua Beauty
- Adrian Păun, Head of Marketing, Cărturești
- Alin Vlad, Ecommerce Director, Otter
- Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion’s Head Investments
- Sorin Zaharov, Digital Monitoring Specialist & Product Manager, Advahoo
- Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
- Ana-Maria Diceanu, Founder & CEO, Brain 4 Strategy
- Cătălin Bordei, Managing Partner, Innobyte
- Oana Opriș, Co-fondator, Genuin Shop
- Traian Năstase, Managing Partener, iSense Solutions
Evenimentul vizează: General Managers, Business Development Managers, Operations Directors, Procurement Managers, Distribution Managers, Commercial Directors, Brand Managers, Sales & Marketing Directors, Customer Development Managers, Online & Digital Managers, Trade Marketing Managers, Antreprenori. Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 600 RON + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20%.
Evenimentul a fost organizat de BusinessMark
Partenerii conferinței au fost: CPI Property Group, Lion’s Head România, Advahoo, Mantis România, iSense Solutions
Parteneri de tehnologie: SCS, 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: Logistic Post, spotmedia.ro, Ziarul Bursa, IQads, SMARK, angajatorulmeu.ro, PRwave, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, digital-business.ro, Daibau.ro, depozitinfo.ro, birouinfo.ro, Instal News, Business Press