Serviciu pentru trimiteri și primiri de expedieri în regim ultrarapid

Date:

Compania antreprenorială 100% românească FAN Courier, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu, anunță transformarea serviciului „Priority by FAN” în brand de sine stătător, putând fi accesat de clienții din orașele în care este disponibil, clienți care au nevoie să primească produsele comandate în maximum 90 de minute. 

Inițiatorii precizează că „serviciul ultrarapid Priority by FAN este o metodă alternativă de livrare, comercianții având posibilitatea să trimită comenzile către beneficiari în cel mai scurt timp, pe plan local. Prin accesarea acestui serviciu, livrările ajung la destinație în maximum 90 de minute de la ridicare și este disponibil pentru o gamă largă de produse, de la cumpărături din supermarket, la restaurante, home&deco, electronice&IT, librărie, farmacie, florărie, beauty&care, cadouri, pet shops etc.” 

Serviciul de livrare ultrarapidă este disponibil în București, Cluj, Timișoara, Craiova, Brașov și Iași, urmând să fie extins și în alte orașe din țară.

Dragoș Arnăutu, care preia și poziția de CEO Priority by FAN: „Serviciul Priority by FAN va funcționa ca un centru de cost-profit de sine stătător, de pe o nouă entitate juridică, FAN Priority Express.”

Adrian Mihai, CEO FAN Courier: „După experiența foarte bună pe care am avut-o cu livrările ultrarapide, extinderea și dezvoltarea accelerată a serviciului pentru a-l face disponibil tuturor retailerilor care au nevoie de un astfel de serviciu instant de livrare a fost pasul următor firesc. Într-o piață dinamică, aflată în continuă transformare, această schimbare ne permite să ne extindem operațiunile și să deservim piețe noi, asigurând astfel accesul partenerilor noștri la o rețea mai largă de potențial new business. Prin intermediul noii entități juridice create pentru a avea limite clare privind costurile și profitabilitatea, avem posibilitatea de a dezvolta componente noi, adaptate nevoilor și preferințelor partenerilor noștri. Priority by FAN este promisiunea noastră că ținem întotdeauna cont de cerințele și nevoile lor și dezvoltăm constant servicii de livrare alternativă și rapidă, care să optimizeze relația vendor-client și care să ajute la dezvoltarea comerțului online.”

„Priority by FAN” completează portofoliul de servicii oferite de compania mamă, FAN Courier și va funcționa ca un serviciu de livrare ultrarapidă pe care îl pot folosi vendorii care-și doresc să ofere clienților servicii de livrare într-un timp foarte scurt. FAN Courier ne oferă detalii:

Cum funcționează Priority by FAN?

După plasarea comenzii și bifarea serviciului „Priority by FAN”, produsul va fi ridicat de la retailer în maximum 30 de minute și livrat destinatarului în cel mai scurt timp de la ridicare, în funcție de distanță. Raza de livrare este în interiorul orașului în care este disponibil serviciul.

Livrările în regim ultrarapid se realizează de luni până duminică, în intervalul 9:00-21:00. „Priority by FAN” este un serviciu premium, prețul acestuia variind în funcție de distanță, iar greutatea maximă acceptată este de 30 kg/livrare.

Dragos Arnautu

Dragoș Arnăutu, CEO „Priority by FAN”: „După doi ani de la lansarea primei opțiuni de livrare rapidă, am realizat că nevoile clienților se îndreaptă spre serviciile de acest tip. Oamenii sunt din ce în ce mai grăbiți și vor să rezolve cât mai rapid probleme diverse, iar atunci când fac o comandă se așteaptă să o primească în cel mai scurt timp. Priority by FAN este disponibil momentan doar pentru persoanele juridice care vor să ajungă la clienții lor mult mai rapid și mai facil, dar căutăm soluții pentru a pune acest serviciu și la dispoziția persoanelor fizice, care vor să trimită pachete de mici dimensiuni pe distanțe scurte, în interiorul orașului. Momentan, oferim o platformă de plasare manuală a comenzilor pentru clienții noștri, integrare prin API pentru o plasare automată, precum și intergrări cu platformele Shopify, WooCommerce, Gloria Food, Innoship, Postis.”

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

În anul financiar 2023 Kaufland a avut o contribuție totală de 2,57 miliarde euro în economia locală

Kaufland își menține poziția în topul celor mai mari...

Bunătăți de la Casa Maria, din inima Hunedoarei

Descoperim o poveste venită din inima Hunedoarei, a unor...

Cummins își prelungește contractul pentru 17.000 de metri pătrați în CTPark Craiova

CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar și administrator de...