Tehnologii moderne pentru standarde înalte de eficiență energetică la noi magazine Lidl

Date:

Compania Lidl anunță continuarea investițiilor pe plan local prin deschiderea a patru noi magazine în Galați, Ploiești, Câmpina și Bolintin-Vale, pe data de 27 februarie: „Noul magazin Lidl din municipiul Galați, județ Galați, situat pe str. Traian, Nr. 397, în Centrul Comercial Traian, are o suprafață de vânzare de circa 1.100 m² și dispune de 59 locuri de parcare. Magazinul Lidl din municipiul Ploiești, județ Prahova, este amplasat pe str. Găgeni, Nr. 92, are o suprafață de vânzare de peste 1.400 m² și oferă clienților 130 de locuri de parcare. Magazinul Lidl care va fi inaugurat în municipiul Câmpina, județ Prahova, se află pe str. Oituz, Nr. 2, dispune de o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și 114 locuri de parcare. Magazinul Lidl din orașul Bolintin-Vale, județ Giurgiu, este situat pe str. Palanca, Nr. 40, are o suprafață de vânzare de peste 1.400 m² și pune la dispoziția clienților o parcare cu 138 locuri.” 

Lidl România precizează că, „odată cu inaugurarea celor patru magazine, s-au creat 95 de noi locuri de muncă. Orarul de funcționare al magazinelor va fi de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 20:00. 

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Galați, Ploiești, Câmpina și Bolintin-Vale dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”. 

Lidl subliniază că inaugurarea celor patru magazine „continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl România reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...