Tiziano Rodolfo Roseto, noul Country Manager al Gi Group România

Date:

Tiziano Rodolfo Roseto (foto), Chief Regional Officer – Eastern Europe, a preluat de 1 septembrie 2023 funcția de CEO & Country Manager al Gi Group România: „Am pornit la drum cu un obiectiv clar – acela de a aduce Gi Group în top trei companii de HR din România în următorii doi ani. De asemenea, îmi voi concentra atenția asupra dezvoltării și consolidării prezenței Gi Group în Moldova și București, zone recunoscute pentru potențialul lor de creștere și pentru nevoile specifice pieței forței de muncă. Sunt sigur că, alături de echipa din România, vom putea oferi soluții personalizate și eficiente atât companiilor, cât și candidaților, contribuind astfel la construirea unei reputații puternice și a unei poziții de lider pe piața HR-ului din România.”

Mă bucur de această nouă provocare profesională și sunt încrezător în potențialul echipei Gi Group România, care va continua dezvoltarea susținută pe piața locală. În ultimii ani, Gi Group România s-a bucurat de o creștere solidă pe plan local, precum și de o încredere sporită venită din partea companiilor. Vom continua să răspundem nevoilor pieței și vom rămâne o companie de încredere pentru partenerii și angajații noștri. Mă bucur să am alături o echipă de profesioniști care contribuie, prin eforturile de zi cu zi, la dezvoltarea companiei. Sunt sigur că împreună vom reuși să îndeplinim obiectivele strategice și vom consolida și mai mult poziția companiei în piață. De asemenea, suntem pregătiți să lansăm și în România noi servicii pe care deja le oferim în alte regiuni, cum ar fi Teaminspiration, un concept ce are ca obiectiv organizarea de team building-uri și evenimente.”

Gi Group România precizează că, „în calitate de Country Manager, Tiziano Rodolfo Roseto, va prelua implementarea strategiei pe plan local, ce presupune încheierea de parteneriate strategice, asigurarea serviciilor de înaltă calitate pentru parteneri, precum și dezvoltarea portofoliului de servicii și clienți. Roseto s-a alăturat echipei Gi Group în urmă cu 22 de ani, în ultimii ani, ocupând funcția de Chief Regional Officer – Eastern Europe, fiind responsabil de implementarea strategiei operaționale și de dezvoltare pentru țările din Estul Europei și din zona Balcanilor: Turcia, Serbia, Croația și Muntenegru. De asemenea, este CEO și Country Manager Gi Group în Bulgaria și Ucraina, unde conduce Divizia de Alianțe, dezvoltând strategiile Grupului în regiuni fără prezență directă, cum ar fi Țările Nordice și Orientul Mijlociu.

Odată cu anunțarea noii conduceri, Gi Group Romania își reafirmă angajamentul față de clienți și angajați și continuă să adopte o abordare strategică integrată, oferind suport partenerilor de business, prin furnizarea informațiilor precise cu privire la piața forței de muncă. Noua conducere va continua să ofere servicii de calitate și se va focusa pe unul dintre cele mai importante obiective ale Grupului, conceptul More than work, care sprijină candidații în viața lor de zi cu zi și promovează medii pozitive și deschise prin crearea unei atmosfere plăcute și sigure”.

Cu sediul central în Milano, Italia, Grupul, activ în 30 de țări din întreaga lume, reamintește că are „peste 6.000 de angajați și oferă suport partenerilor de business, prin furnizare informațiilor precise cu privire la piața forței de muncă. Noul holding – prin toate mărcile sale cheie – oferă servicii pentru aproximativ 20.000 de companii și generează venituri de 3,3 miliarde de euro, fiind a cincea companie de personal ca mărime din Europa și a 16-a din lume.

În România grupul are birouri în București (sediul central), Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Pitești și Timișoara și oferă servicii prin intermediul a 4 divizii (Gi Group, Grafton, Gi BPO, TACK/TMI și Wyser) care plasează peste 5000 de candidați pe an în piața muncii”.

Gi Group Holding, fondat în 1998 în Milano, Italia, este caracterizat ca „unul dintre liderii mondiali de servicii pentru dezvoltarea pieței muncii. Prin intermediul unui ecosistem global de personal și recrutare din care fac parte șase branduri individuale, dar complementare (Gi Group, Gi BPO, INTOO, Wyser, Grafton, Tack/TMI), grupul pune la dispoziție o gamă de oferte de 360 de grade ce generează soluții relevante și de impact.  Gi Group Holding promovează o piață globală sustenabilă, fluidă și plină de bucurie pentru candidați și companii, ce reflectă nevoile în continuă schimbare de pe piața muncii. Compania are peste 6.000 de angajați și, datorită prezenței directe și a parteneriatelor strategice, este activă în peste 100 de națiuni din Europa, APAC, cele două Americi și Africa. Oferind servicii către mai mult de 20,000 de companii și generând venituri de 3,3 miliarde de euro (în 2021) Gi Group Holding este pe locul 5 în topul celor mai mari companii de personal din Europa și pe poziția a 16-a in lume (potrivit  Staffing Industry Analysts). www.gigroupholding.com”.

 

 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...